never forgive you

det värsta som finns är när saker inte blir som man tänkt sig, när man lixom ritat upp en bild i huvudet hur bra allt skulle kunna bli och sen bara kraschar planerna totalt. Jag hade på ett vis intalat mig själv att det skulle bli precis såhär...för då skulle allting blir så mycket lättare när man "fick beskedet". Men hur mycket jag än tänker och intalar mig själv det, så kommer nästa vecka blir en jobbig vecka, och inte tala om dagen då jag måste stå där och säga hejdå... nu kommer han aldrig vara min igen aldrig bli min heller.
men folk säger ju att det finns en mening med allt,så om en snar framtid kommer jag säkert kalla någon annan för min, men aldrig hittar jag någon som dig, min bästa finaste LUCKY JACK...<3
I would hold you in my arms
I would take the pain away
Thank you for all you've done


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0