CRED

vi har för några veckor sedan fått skrivit en uppsats i skolan som fick handla om inprincip vad som helst,men de fanns lite olika kategorier. Jag fick "äran" att läsa Adinas uppsats, hon skrev om människors syn på andra människor och om hur lätt vi delar in alla i olika "fack" och att om man tex är kille och klär sig i tightare byxor så är man bög? hon hade beskrivit allt så bra och man fick sig verkligen en tankeställare om hur alla beter sig och hur "dagens folk" egentligen beter sig. tyckte de var en grym uppsats som fler borde få chansen att läsa... kan verkligen inte påstå att jag inte slänger ur mig dumma kommentarer eller "behandlar alla lika", verkligen inte.  men iställer för att slänga ur sig en massa saker som är helt onödiga är det kanske bättre att bita ihop och hålla käften. 

haha, inlägget blev kanske lite rörigt men nu ska jag gå och sova och sedan tagga inför sista provet för de här året. naaaaaaaaajs!

bjuder på en bild på mig och adipadi. hehe :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0