HÄRMAR MINA KOMPISAR...

Du heter: Stina Helena Agnér
Smeknamn: Stinis,stimpa,stille,stinalius,struts.
Låt som när du är ledsen sörjer till?: dåliga,irreterande skriklåtar.
Beroende av: min häst

Vad tror folk om dig?: haha, hur ska jag kunna veta?

Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för?: Ehm, mina ögon haha... :>
Vad säger du för att imponera på någon?: Tjena kexet,står du här ochs smular... typ.
Hur imponerar man på dig?: charmig och glad, hehehehhe.
Brukar du skratta för dig själv?: HAHAHAHA, ja :(
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okej, var evelyn fin? :) från erikpersson.
Var bor du?: HDA
Trivs du där?: det varierar
Äger du några converse: yeee man.
Sprit, cider, vin eller öl: hm
Brukar du bli för full: Neeeeeeääääää
Vad har du för mobil operatör: 3 "wiho"
Är du allergisk mot något: kärnfrukter.
Har du haft sex idag: nejdu
Hur svarar du i mobilen: Hej det är stina eller ah hallå.
Vem ringde du senast?: Daddycooool
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Han frågade om jag åkte med moa till balen och hur länge jag skulle vara där, (haha,varför bryr du dig?)
Antal timmar sömn inatt: 8-9? :)
Sov du ensam: Yeeee
Brukar du komma i tid: yesbox
När mår du bra: NU
När blev du fotad senast: Idag, hähä
Hur känner du dig nu: Trött och glad.
Vanligaste färg på dina kläder: svart,blå och vit.
Vad tycker du om fötter: ingen höjdarde, haha. :PpPPPPpP
Vad saknar du: Min bästa Qwinibus, och att gå i åttan... 
Hade du en bra kväll igår: Ja :)
Favorit dryck på morgonen: Oboy eller Te.
Rakar du benen: ohyes.
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött?
Är du blyg?: hahaha, neeeej.
Sysslar du med någon idrott: Ridning xD
Vill du hellre ha mail än brev: bryr mig inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njeaa.
Har du spytt offentligt: ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: runka
Är du nöjd med ditt liv: JA <3<3<3<3
Är du bortskämd: Vill jag inte påstå
Vad gör du i morgon: Går på stockholms gator eller åker karusell för fulla muggar.
Vad är det värsta du vet?: När saker inte blir som man vill
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Olika.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Mikael Persbrandt
Vad längtar du till?: Skolavslutning, gymnasiet,utomlands.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: jaaa, hehe
Vad använder du för shampoo?: Wella eller sunsilk
Vad är det finaste du fått?: mina hästar.
En speciell dag du minns: åhh, va svårt.. :(
Hur gammal är du: fyller 16 om exactly en vecka :D:D:D
Tycker du om någon just nu: Ja :)
Du samlar på: problem
Gröna eller röda äppeln: green
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ylva eller Lovisa.
Gillar du golf: MEN USCH NEJ.
Vilken tid gick du upp idag: 07.00
Har du sovit i din egna säng inatt: jaaaaaaaaaa
Har du strumpor på dig nu: haha, ye
Är det okej att gråta: men sluta förfan
När grät du senast: Idag, ser ju på sorglig film i skolan :(
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Det har jag inte en aning om.
Bär du glasögon eller linser: No.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej för fan.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: alltifrån 07.00 till 12.00
Har du piercing: Nej.
Vill du gifta dig: JA :d
Vill du ha barn: jepp
Solar du ofta: så ofta jag kan.
Är du bra på att laga mat: MVG i hemkunskap försjutton, (tjo skrytarN)
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: hahhahahah, eh
Är du musikalisk?: njeea
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten 
Vilken är din favoritglass: Ben n Jerry sååååklart.
Tror du på ett liv efter döden: ne
Tycker du om sushi: ÄLSKAREEE.
Vad äter du helst när du ser på film: godis.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nepp
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon.
Vilken ögonfärg har du:Blåaaaaa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: hm, ja.

Biter du på naglarna: neeeeeeeeeeeeej
Röker eller snusar du: euw, ne
Har du skrivkramp nu: haha, njee


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0