DET ÄR ÖÖÖÖVER NU, TYP

jag har ångest
13 skoldagagar kvar
fattar ni???!!! sen är det slut på allt :<
Det är inte grejen med att vi splittras eller att jag inte längre kommer gå på vasaskolan(självklart så kommer jag sakna allt och alla helt otroligt mycket). Det handlar om att livet lixom springer iväg, för tre år sedan gick jag i sjuan och levde livet NU går jag bland dom sista dagarna i nian och gýmnasiet är inte långt borta. Jag kommer börja i en heeeelt ny klass med heeelt nya vänner, (om jag ens får nå vänner,haha)  Jag tänker att många av mina kompisar har det ju värre än vad jag har, flera ska lixom flytta till en främmande stad och bo helt själva. Allt jag vill göra nu är att spola tillbaka tiden ett par år, leva om högstadiet och inte bli "stor" på ett tag. Vi är långt ifrån vuxna men inte längre barn...
blöö måste skriva av mig. vill inte sluta nian,punkt

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0