Sep. 25, 2012

jag tänkte på en sak idag...
Vart går gränsen var man "får vara kär" nånstans?! Jag vet inte hur många gånger jag har hört, framförallt vuxna personer säga "men dom är alldeles för unga för att vara kära" eller typ "de där är ju bara en ungdomsförälskelse". Visst fattar väl jag att man inte kan ha ett speciellt seriöst förhållande vid 8 års ålder. men iaf, vart går gränsen då? Jag personligen tycker att man kan vara kär i någon hur gammal man än är,(nästan iaf) för man behöver väl inte gifta sig, skaffa två barn och hund för att det ska vara "riktig" kärlek?! haha... Orkar inte mig själv när jag börjar jiddra om sånt här. Godnatt


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0