Haha hmm

Tänkte på en sak idag. När jag har en åsikt om någon eller något och berättar det för mina vänner eller folk som jag pratar med i allmänhet och dom inte tycker som mig, så har jag svårt att stå kvar vid vad jag tycker. Som om när man pratar om hur folk ser ut, och dom ba tex: "men nej Stina, han är inte snygg" så börjar jag alltid fundera på om han verkligen är fin eller inte och för att slippa diskutera den onödiga saken så säger jag istället" nej, okej så snygg är han kanske inte". Haha, jag har alltid varit mesig sen jag va liten när det gäller att stå för vad man tycker. Det spelar liksom ingen roll om det är mina bästa vänner eller folk jag aldrig pratat med, blir alltid lika osäker när personen inte håller med och tycker som mig. Ska aldrig bliv politiker iaf, det är en sak som är säker. Godnatt med er


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0